zondag 5 oktober 2014

Kerst

Hoi allemaal,

Het wordt weer tijd om aan de kerstkaarten te beginnen. Ik weet alleen nog niet wat ik dit jaar voor kerstkaarten zal gaan maken. Ik maak meestal allemaal dezelfde kaarten voor iedereen, maar wel in verschillende kleuren, zodat het ook nog leuk blijft om te maken. Maar voor dit jaar heb ik nog geen idee. Onderstaand kaartje heb ik al wel vast gemaakt, maar dit gaat niet mijn kerstkaart voor iedereen worden.


Het afdrukje vond ik op Pinterest, het papier zijn restjes (volgens mij uit een blok van Marianne Design), Verder wat opgevrolijkt met wat leuke bloemetjes en wat plakparels.

Ben weer benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Groetjes en nog een fijne zondag,
Nicole

2 reacties :

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Prachtig dat de kleuren zo perfect met elkaar combineren van het afdrukje en het papier!
Groetjes,
GerJanne

Marcella zei

Hoi hoi
Wat een leuk en vrolijk kerstkaartje .
prachtig ingekleurd is die ook .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier.

Liefs,
Nicole