zaterdag 18 oktober 2014

Teddy Bea kaartje.

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje. Ik heb het zo druk met van alles en nog wat dat ik gewoon geen tijd heb om veel kaarten te maken. Ben momenteel ook druk bezig met 2 scrapboeken voor mijn kinderen. Ook erg leuk om te doen en zo hebben ze leuke fotoalbums voor later.

Het onderstaande kaartje heb ik gemaakt van wat restjes uit een paperbloc. Vraag me niet welk merk, want dat weet ik niet. Het afdrukje is een Teddy Bea. Ik blijf ze leuk vinden.


De stans heb ik eens gekocht via Marktplaats, omdat ik zelf niet zoveel stansen heb, vind ik het handig om voorgestanste te kopen. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent potloden. Verder nog een strik, wat bloemen en plakparels om het geheel af te maken.

Ik vind het altijd super om jullie berichtjes te lezen.

Liefs,
Nicole

4 reacties :

Anoniem zei

Lief kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Hoi Nicole,
wat leuk dat je scrapboeken maakt voor je kinderen. Ik heb ook altijd albums bijgehouden met foto's toegangskaartjes, uitnodigingen etc. Maar toen had ik nog nooit van scrapbooking gehoord. Toch is het een heel leuk aandenken.
Je kaartje vandaag is erg leuk! Die afdrukjes blijven inderdaad erg leuk!
Makkelijk om die manier aan stansjes te komen!
Groetjes,
GerJanne

Nicole zei

Wat een schattig kaartje. Ik ben een aantal jaren geleden ook begonnen met scrapbooking, heb ondertussen 6 albums van mijn dochters. En toen ontdekte ik het inkleuren van stempeltjes en de Big Shot en al die mooie snijmallen en toen was ik verkocht........sindsdien heb ik nog maar amper iets gedaan aan mijn scrapbooking. Wel jammer maar ach, komt misschien wel weer.
Fijne dag!! Liefs, Nicole

Irene zei

Deze schattige Teddy Bo heb ik dus totaal gemist Nicole...........zag jouw reactie en dacht "maakt ze niks meer??"dus snel even bij je neuzen!! Je bent dus even met iets heel anders dan kaartjes bezig maar scrapbooks van je kids maken s zeker zo leuk!!

xx Irene

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier.

Liefs,
Nicole