maandag 6 april 2015

Eindelijk weer een kaartje.....

Allereerst wil ik jullie natuurlijk een hele fijne 2e Paasdag toewensen. Ik hoop dat hij net zo zonnig wordt als 1e Paasdag. Eindelijk weer eens tijd gevonden om een kaartje te maken.


Het designpapier is van Maja Design. Ik blijf het prachtig papier vinden. Het afdrukje komt van Pinterest en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Verder een leuk lijstje van lichtgewicht klei erop geplakt met natuurlijk wat bloemetjes en een zelfgemaakte kralenpin. Het hekje is een stans van Marianne Design, net zoals het vogeltje. Verder nog wat kantjes en plakparels gebruikt.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Vind het heerlijk om jullie reacties te lezen.

Nog een fijne zonnige dag allemaal!

Liefs,
Nicole

7 reacties :

Anoniem zei

Mooi hoor!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marleen zei

Schitterende kaart Nicole!
Lieve groetjes, Marleen

Anoniem zei

Hoi Nicole wat leuk om je weer 'ns te lezen! Wat een schitterende kaart! Heel leuk gedaan met het klei en de parels :) Je hebt het ook heel mooi ingekleurd! Top! Jij ook een heel fijne 2de Paasdag!
Groetjes Chantal

Irene zei

Zo maak je dagelijks iets en zo is het heel stil op je blog maar dit is weer een schatje Nicole!!

xx Irene

Original handmade by Janneke zei

Fijn om je weer in blogland te zien Nicole.
Je hebt een heel lief kaartje gemaakt, en dat afdrukje is zo schattig!

Groetjes Janneke

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Mooie kleuren en details
Groetjes, Anja

Marianne Schut zei

Hai Nicole, een super schattig kaartje! Leuk de pin die je zelf hebt gemaakt! Groetjes Marianne

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier.

Liefs,
Nicole