zondag 17 augustus 2014

Eindelijk weer een beetje tijd om te knutselen....

Hoi allemaal,

Vandaag is het alweer de laatste dag van de vakantie. Morgen moeten de kids hier al weer naar school.
Ik heb morgen nog een dagje vrij, maar moet dinsdag ook weer aan het werk. Maar we mogen niet klagen we hebben super weer gehad, helaas voor diegene die nu nog vakantie hebben, als ik nu naar buiten kijk ziet het er koud en kil uit.

De laatste week van de vakantie heb ik tussendoor wat tijd gehad om wat te freubelen.
Dit is het resultaat.


Het gebruikte designpapier komt uit een blokje met restjes. Ik heb geen idee welk merk het is. Het afdrukje van Magnolia (Pippie Langkous) heb ik ingekleurd met Derwent potloden. De mallen zijn van Marianne Design. Verder de kaart versiert met wat leuke bloemetjes en blaadjes.

Ook het onderstaande kaartje heb ik nog gemaakt.


Dit kaartje is gemaakt met restjes design papier van Maya. Ik blijf het prachtig vinden. Het afdrukje is van Bildmalarna en is ook ingekleurd met Derwent potloden. Verder een stans gebruikt van Martha Stewart en ook hier wat bloemen en plakparels gebruikt om de kaart te versieren.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartjes vinden.

Groetjes en een hele fijne zondag,
Nicole

3 reacties :

GerJanne zei

Hoi Nicole,
wat een leuke verrassing dat je een bezoekje aan mijn blog hebt gedaan! Ik kom altijd even terug koekeloeren en ben meteen volger geworden.
Je kaartje is leuk met Tilda! Ook je paarse kaartje is erg lief!
Sterkte weer komende week. Voor mij is de vakantie ook weer voorbij!
Groetjes,
GerJanne

Marleen zei

Hoi Nicole,
Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden!
Natuurlijk kom ik ook even op jou blog rondsnuffelen en wat maak jij ook een mooie kaarten!! Dus ik ben ook gelijk jou volger geworden.
Groetjes, Marleen

Anoniem zei

Twee mooie kaarten...ook ik ben gelijk je nieuwe volger geworden...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier.

Liefs,
Nicole