zondag 7 januari 2018

Witte kaart.


Goedemiddag allemaal op deze zonnige zondag,


Ik ben vandaag lekker aan de knutsel gegaan. Ik zag op het Marianne design challenge blog een hele leuke challenge staan (http://mariannedesign.blogspot.nl/2017/12/challenge-192.html.) Je moet een witte kaart maken en mag geen plaatjes gebruiken. Een hele uitdaging dus. Maar dit is hem geworden.



Ik heb de volgende mallen gebruikt:

Col 1397 en Col 1323
Lr 0388, Lr 0403, Lr 0242, Lr 0478 en Lr 0206

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.

Groetjes,
Nicole

6 reacties :

GerJanne zei

Ik vind hem prachtig! Altijd en hele uitdaging om wit op wit te doen, maar jij hebt er blijkbaar geen moeite mee. Heel mooi!

Wybrich zei

Een schitterende kaart is het!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Ellie Bakker zei

Je hebt een prachtige witte verjaardagskaart gemaakt Nicole.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Judith zei

Heel mooi geworden, diepte in de kaart is ook prachtig.
Leuk dat je mee doet aan onze witte kaart Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Marleen zei

Een schitterende kaart Nicole!
Mooi afgewerkt met de pareltjes.
Gezellige dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog

Anita zei

Je kaart is super gelukt Nicole
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier.

Liefs,
Nicole